Oldalak

2011. február 8., kedd

Gyümölcsnap. Reggeli




(kép forrás: mommo.hu)

9 megjegyzés:

  1. Mikor lesz az interiorizálás? :-)

    Volt egy magyar animációs film:

    "Ellopták a vitaminomat"

    A filmben egy bűnbanda (egy kötött kesztyű és egy boxkesztyű) eltulajdonít egy almát a Nagyfőnöknek, aki valami ébresztőóra-féle, és a nyomozó csapat (többek között egy kalapács, csavarhúzó és négy golyóscsapágy) visszaszerzi a Kisfiúnak, aki élvezettel elmajszolja :-)
    Ma már nem lenne vetíthető, mivel van egy rész, ahol a banda rejtekhelyét védelmező cipő-ebet agyoncsapják - mire elterül és kibuggyan a nyelve...

    Mióta nincsen már "Mokép-videotéka" nincs honnan kölcsönözni se ezeket a régi filmeket, pedig vannak világklasszisok is közöttük...

    VálaszTörlés
  2. Mormogi Papa: Én minden estere népszerűsítem!
    Láthatod! :)

    Szerintem láttam ezt a rajzfilmet, mert bevillantak a figurák. A cipő-eb kibuggyanó nyelve viszont nem. Ergo, annyira nem lehetett rémísztő ez a motívum, ugyanis én érzékeny vagyok rá, megragadnak bennem a felkavaró élmények. Különösen gyermekkoromból.

    VálaszTörlés
  3. Mormoginak szeretettel:
    http://www.youtube.com/watch?v=JNA8Lj396Wk

    A fenti képhez pedig:a gyümölcs jöhetne, az alma meg had guruljon csak tovább...

    VálaszTörlés
  4. Éreztem, hogy volt mégis valami ijesztő ebben az animációban. Most, hogy megnéztem, rájöttem, hogy a szem volt az. Szerintem mind láttuk, emlékszünk erre a kisfilmre...:)

    Stegal: A mai kínálatom egészen biztosan nem a gyomrodat fekszi meg...

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen. Rá is jöttem, miért nem találtam: a cím nem az eredeti… Pedig volt egy Foky Ottó életműkiállítás évekkel ezelőtt a Vígadóban, ott is jártam.
    NeVaMeSz - az animációt azért írtam bele, mert a rengeteg lehetőség közül (papírkivágástól homokszóráson át a textilbe varrásig!) ez pont nem rajz… persze évekkel később (főként, ha nem meghatározó az élmény) a vizuális emlékezet néha félrekapcsol…

    VálaszTörlés
  6. Mormogi Papa: A rajzfilm szót önkéntelenül használtam. Nagyon is meghatározó volt ez az animáció, különben nem emlékeztem volna rá...:)
    Amikor megnéztem olyan volt, mintha tegnap láttam volna utoljára! :)

    Köszönet Stegalnak, és persze Neked az élményért!

    Egyébként nem sokkal árnyaltabb az agresszívitása, mint néhány mai mesefilmnek...ezek szerint mi is edzettek voltunk már!

    VálaszTörlés
  7. Én is így gondoltam :-)

    Nekem is eszembe jutott - de annak idején ez nem gyerekfilmként futott. Én speciel a boldog emlékezetű Híradó Mozi vásznán láttam.
    A pestién, mert volt egy Budán is :-)
    Az ajánlóban is ott van az "Öt perc gyilkosság" - ami szintúgy nem gyerekfilm, mint a "Bizonyos jóslatok", a "Változnak az idők", a "Babfilm", a "Modern edzésmódszerek" - vagy később a "Sziszifusz" és az Oscaros "A légy".
    És mennyi még…
    Szerintetek lenne rá vevő DVD-n ??? Már több "illetékesnek" is felvetettem az ötletet - eddig semmi :-(

    VálaszTörlés
  8. Mormogi Papa: Határozottan igen ifjú éveimből emlékszem rá (bár már ki tudja a pontos évtizedet:)
    A DVD forgalmazásban annyira nem vagyok járatos, minthogy azért nem linkelek videokat, mert fogalmam sincsen hogyan kell! :)))

    Stegal néhány perc alatt letöltötte, ma már nem lehet tudni, hogy ennek tükrében a forgalmazás jó üzlet lenne-e.
    Már pedig manapság minden a megtérülésről szól. Nem az ismeretterjesztésről...

    Egy közvélemény-kutatás alkalmával megkérdezték az embereket, hogy ki milyen csatornát néz főműsoridőben. Az értelmiségi fogyasztók mind a National Geographicot, vagy a Discoveryt jelölték meg első helyen...utána kiszámolták, hogy akkor a maradék fogyasztóknak duplán kellene néznie a Győzike showt a nézettségi index alapján.

    Úgyhogy az igényeket felmérni sem könnyű...:)

    VálaszTörlés
  9. Úúúúú de beleharapnék a.......a.......a........a......az almájába! (is)

    VálaszTörlés