Oldalak

2011. február 10., csütörtök

A vérében van...






(kép forrás: mommo.hu)

8 megjegyzés:

  1. perverz, gusztustalan és szánalmas...szerintem

    VálaszTörlés
  2. Névtelen: Annak mindig oka van, ha másképpen látjuk a világot. Próbálom a te szemeddel nézni, onnan festhet így...

    VálaszTörlés
  3. Ráhangolódás kérdése...

    Szerintem az a szánalmas és magától is megrettent betoji, aki még a nick-jét se meri vállalni...

    VálaszTörlés
  4. Mormogi Papa: A szánalmasnál én sem találtam jobb kifejezést a névtelen kommentelőre. Azért nem pörköltem neki jobban vissza, mert megszántam...:)

    VálaszTörlés
  5. Sajnálom hogy névtelenül írtam, de hihetetlenül lusti tudok lenni néha, sorry! Amit írtam az első meglátásom volt arra nézve hogy ez erotikus e vagy sem! Az hogy egy meztelen lisztes fenék egy nyújtódeszka előtt "feszít" amin egy 'tétta' hever félig kinyújtva, hát belőlem (sajnálom), ezt az a reakciót váltotta ki. Azért is írtam hogy ...szerintem! Én mint amatőr fotós és majdnem szakács így látom, de ismétlem: SZERINTEM ! Még egyszer bocsánat hogy névtelenül írtam elsőre ! Wargabi

    VálaszTörlés
  6. Wargabinak javaslat.
    Nézd meg egyszer "A postás mindig kétszer csenget"
    című filmet Jack Nicholsonnal és Jessica Lange-val a főszerepben.Azután egyből az fog majd beugrani, ha egy lisztes feneket látsz, és semmi más..

    VálaszTörlés
  7. A női test szépségének,és a testi örömök hódolójának(értem itt a gyomrot is)rabja, vendéglátósként,és mint egykori mommo tag is mondhatom részemről étvágygerjesztő fotó több nézőpontból is.

    VálaszTörlés